Základy obchodnej angličtiny 

 

Popis kurzu

Angličtina na špecifické účely – Obchodná angličtina

Ciele kurzu

a) Sprostredkovanie základnej slovnej zásoby z oblasti obchodnej     angličtiny

b) Sprostredkovanie gramatiky z oblasti obchodnej angličtiny

Prerekvizity

a) Slovná zásoba po zvládnutí úrovne Intermediate všeobecnej         angličtiny

b) Gramatika po zvládnutí úrovne Intermediate všeobecnej               angličtiny

Materiál

Novinové a časopisové články

 

  • Všeobecné informácie

Cieľom tohto seminára je rozvíjať receptívne a produktívne zručnosti študentov (čítanie a posluch, rozprávanie a písanie), ktoré sú nevyhnutné na zvládnutie kaž-dodennej obchodnej komunikácie v anglickom jazyku. Týmto spôsobom si študenti nielenže osvoja vedomosti z angličtiny, ale si vybudujú aj sebadôveru, ktorá predstavuje dôležitý predpoklad pre efektívnu komunikáciu v profesijnom živote.

Jazykový seminár sa sústreďuje na nasledujúce oblasti:

  • Čítanie
  • Posluch
  • Použitie jazyka
  • Rozprávanie
  • Písanie

Samozrejme, že najväčší dôraz kladiem na rozprávanie a posluch, keďže sú práve tieto zručnosti nevyhnutné na zvládnutie každodennej komunikácie v profe-sijnom živote. Vysoká úroveň v rámci týchto zručností tiež umožňuje študentom pokračovať v odbornom štúdiu v anglickom jazyku.

 

  • Obsah základov obchodnej angličtiny

Základy obchodnej angličtiny predstavujú základný kurz zaoberajúci sa širokým spektrom tém z oblasti ekonomiky a finančníctva. Seminár je určený predovšetkým tým študentom, ktorí majú záujem venovať sa slovnej zásobe z odborných oblastí, napríklad druhy obchodných spoločností, marketing, trhový mechanizmus, persona-listika a pod. 

Vyučovanie sa zakladá na odborných textoch, ktoré sprostredkujú študentom slová a frázy z ekonomiky a finančníctva. Študenti si však osvoja aj kontext (ako písomný, tak ústny), v ktorom sa dané frázy využívajú.

 

  • Sylabus základov obchodnej angličtiny

Súbor seminárov základov obchodnej angličtiny zahŕňa nasledujúce témy:

 

Text 1 - The Global Distribution of Population.pdf

Text 2 - Kinds of Business.pdf

Text 3 - Production.pdf

Text 4 - Markets.pdf

Text 5 - Distribution.pdf

Text 6 - Human Resources - Recruitment.pdf

Text 7 - Human Resources - Paying Employees.pdf

Text 8 - Human Resources - Accounts.pdf

Text 9 - Economic Crisis.pdf

Text 10 - The Great Financial Crash of 2008.pdf

Text 11 - Finance.pdf

Text 12 - Communication.pdf